ابحث عن شيء مفقود

حب الحياه وانسي انك عيشها

Thursday, December 07, 2006

عندي واحده صحبتي


عندي واحده صحبتي
عندي واحده صحبتي اسمها ليالي
صحبتي اوي اوي
او كنا اصحاب
من يومين راحت لدكتور
قالها عندك .... بلاش اقول
حاجه كده
ولازم تعملي اشعه عشان انا شاكك
بس هي مراحتش
هي بتفكر تروح ولا لا
هي من زمان كانت حاسه انها هتموت بدري
سألتها حاسه بايه
قالتي انا مش عايزه اعرف الي عندي
انا بس مش عايزه اتعذب
طول عمري بكره العذاب
والخوف والشفقه
قالتلي انا بحس بالم في دماغي
بس بحس بحاجه تفوق الالم ميت مره لو حست ان
في حد بيشفق عليها
عشان كده مش بتقول لحد
محدش يعرف ليالي قدي
يمكن هيا متكنش عارفه نفسها
قالتلي
تفتكري كام حد هيفتكرني
انا حياتي يومين.. شهر
محدش يعرف
وضحكت وقالت
العباقره حياتهم قصيره
قالتلي نفسي اقول لكل حد
ابقي اترحموا عليا
وادعولي بالجنه
ليالي
انا بقولك
انا عارفه انك قويه
بس
مش عارفه اقولك حاجه اكتر من كده
وابتسمي

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home