ابحث عن شيء مفقود

حب الحياه وانسي انك عيشها

Thursday, December 14, 2006

منير ده؟



منير ده؟
ممكن يكون بيغنيلي لوحدي.
والسهر والحكايه والحواديت كلها دايره عليك
الكلام كان كان عليك.والي كان خايف عليك.انتهي من بين اديك
سرقت عمري من احزاني سرقته لكن ما جاني.ولا حد شاف فين مكاني في عنيك
انا بعت الدموع والعمر طرحت جنايني في الربيع الصبر.وقلت انا عاشق سقوني كتير المر.
كيف ما الشمس واحده كيف ما القمر واحد وكيف ما ربي وربك في السما واحد
امر الهوي قلبي ميشلش غير واحد
شجر اليمون دبلان علي ارضه وفينك.بيني وبينك احزان ويعدو بيني وبينك ايام وينقضو
فينك انا من غيرك انا مش عاقل ولا مجنون انا مطحون.
انا عمر عيني عيني يا عيني ما دمعت الا علي كل شيء غالي وانت يا عمري فرحه عمري وانت الي بقيالي.
خايف خايف خايف وحاسس بالخطر
ده حزن ولا وتر ده قلب ولا حجر ده دمع ولا مطر .دني خايف وحاسس بالخطر
اخر مره اما سبتك كتمت الشكوي ليه. مش كان احسن حاسبتك وعرفت الاقصه ايه
لكني محسبتكيش وقولتلك مفيش. كانك يا حبيبتي امرك ميهمنيش.
انا خايف خايف خايف
وحاسس بالخطر.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

منير ده عبقري
متغنيش يا ناى صوتك بيوجعنى

12:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

منير بيغني لكل الناس
نور

10:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

منير بيغنى لكل الناس بس كل واحد بيحس بيه باحساسه

11:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

محدش يلوم حد علي احساسه
وهو مش حرام حد يستكتر علي حد احساس
مجرد احساس يسعده
مش منير في حد ذاته
بس ده احساس اتمني انك تحسيه
وشكرا يانور
aya

12:01 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home